Nu har såhär många kikat in hos mig:

onsdag 18 februari 2015

*** FROST***

Hej på er alla små gull!

Med en liten 4-åring i huset kan jag säga att denna film kan jag utantill!
Jag skriver ju självklart om tok-gulliga filmen FROST!
Kan säga att det faktiskt är en av de få filmer jag tycker om att se tillsammans med min lille grabb som annars har en viss förkärlek till NINJA-filmer och dylikt! Ha ha
 
Veckans bild blir därför i denna härliga filmens tecken.
 
Jag har inte hunnit göra ett helt kort då mitt jobb gett mig total tids/energibrist när jag kommit hem och som alla småbarnsfamiljer så kämpar även vi med diverse förkylningar, vinterkräksjukor och annat skoj.
 
Här kommer hon i alla fall; "min" Anna!
 

 

 
Ha en fortsatt fin kväll och en härlig vecka mina små sötnosar!
 
Kram /Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar