Nu har såhär många kikat in hos mig:

onsdag 4 februari 2015

Återbruk!

Hej på er alla små gull!
 
Idag är det dags för mitt första inlägg på denna skojiga sida:
 
Tyvärr har magsjukan härjar rätt friskt i heeeeela vår familj. Ni kan ju bara tänka er, min resterande familj är alla MÄN. Och alla vet ju hur MÄN blir när de är sjuka.
De blir pytte-pyttesmå varelser som med all säkerhet upplever en NÄRA-DÖDEN upplevelse!!
Jag har därför fått lagt mitt eget pysslande åt sidan för att pyssla om dessa svårt svaga MÄN.
 
MEN, då tänkte jag: AHA! Månadens tema på Creativica är ju ÅTERBRUK!
Fiffigt!
Jag kommer därför att återbruka några av mina tidigare bilder! Finurligt av mig va?
 
Här kommer några av mina favoriter:
 


 Några altrade tändsticksaskar:
 

 

 
 
 
 
 
Några altrade oljeflaskor:
 



 
 
 
 
Till sist; två altrade barnmatsburkar:
 
 
 
 
Jahapp, det var allt denna kvinna i detta hus hade att bjuda på just nu.
 
Ha en fortsatt fin kväll och stoooor kram på er!
 
/C.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar